Shatner in de ruimte
Fantasie en realiteit komen samen als Star Trek-icoon William Shatner aan boord gaat van een echt ruimteschip en de oudste burger wordt die naar de ruimte reist. Deze special van een uur laat de details zien van voor de levensveranderende vlucht en de groeiende vriendschap tussen Shatner en Blue Origin-oprichter Jeff Bezos wiens dromen over ruimtereizen werden geïnspireerd door de Star Trek-serie.
Star Trek-icoon William Shatner gaat de ruimte in. We zien de gebeurtenissen voor dit monumentale moment en wat er daarna gebeurde.