Shaun het schaap
Bath Time
Het is badtijd op de boerderij. De kudde weigert zich te wassen in het ijskoude water, dus gaat Shaun op rooftocht om het warme water uit de badkuip van de boer te stelen.
Wanneer de boer Timmy's favoriete schapenknuffel afpakt, stopt het lammetje niet met huilen. Daarom verzamelt Shaun de kudde om de knuffel terug te halen bij Pidsley, de kat van de boerderij.
De boer besluit om te gaan schilderen met olieverf en is vastbesloten om een meesterwerk te schilderen. Wanneer hij zich omdraait, besluiten Shaun en de kudde het ook eens te proberen.