In een verwoeste, vergiftigde toekomst leven duizenden mensen in een enorme silo onder de grond. Nadat de sheriff een belangrijke regel overtreedt en inwoners onverklaard overlijden, ontrafelt de technicus Juliette (Rebecca Ferguson) schokkende geheimen en de waarheid over de silo.