Sin City Tow
Takelwagenchauffeurs doen hun werk langs de straten van Las Vegas en krijgen daarbij te maken met de woede van de bizarste mensen van deze stad, die niet voor niets Sin City heet.
Sleepwagenchauffeurs jagen op foutparkeerders in Las Vegas. Een chauffeur gokt en accepteert betaling in fiches. Een sleper wordt aangevallen.
Tijdens Halloween gebeuren enge dingen. Een dronken man, verkleed als baby, wil niet dat Shawn zijn auto afsleept. Pineapple vindt iets griezeligs.
TW gaat de strijd aan met een boze Elvis. Jeremy krijgt ruzie met stripclubklanten. Pineapple krijgt een déjà vu op een parkeerplaats voor truckers.