Spice Up Our Love
Nam Ja-yeon, de schrijver van webfictie voor volwassenen uit de serie No Gain No Love, neemt op magische wijze de rol in van de vrouwelijke hoofdrolspeler uit haar eigen verhaal. De eeuwige vrijgezel raakt vervolgens verwikkeld in een onvoorspelbare romance met de mannelijke hoofdrolspeler, Kang Ha-jun.