Spyders
Als Tommy, Nikki en Daniel op vakantie zijn, komen ze erachter dat hun ogenschijnlijk saaie ouders geheimagenten zijn. Als ze merken dat de missie van hun ouders in gevaar komt, vormen ze hun eigen geheime speciale eenheid en noemen het Spyders.
Daniel heeft Mia bedrogen en David en Nikki gaan terug naar Elinors huis om meer aanwijzingen te vinden.