Starstruck
Drie maanden nadat Jessie uit Toms flat gevlucht was, wordt de lucht geklaard door een toevallige ontmoeting. Tijdens hun langverwachte tweede date, kan Tom de waarschuwingen van anderen over hun eventuele romance niet negeren.
Kate en Jessies themafeestje wordt verstoord door Tom die hulp nodig heeft. Jessie heeft moeite om haar verschillende liefdes uit elkaar te houden.
Kate ontvangt een uitnodiging voor Toms première. Een terughoudende Jessie wordt gedwongen om mee te gaan. Tom en Jessie worden door een onverwachte gast gestoord.
Na hun ruzie hebben Tom en Jessie moeite met werken. Jessie twijfelt of Londen de juiste stad voor haar is.