Steven Raichlen's Project Smoke
Barbecued pork belly; house-cured pastrami; barbecued lamb shoulder with black dip; smoked Manhattan.
Smoked shrimp cocktail; smoked planked trout; reverse seared tri-tip; tea-smoked duck with Chinatown barbecue sauce.
Barbecued beef plate ribs; spare ribs with Jamaican jerk seasoning; spice-smoked lamb ribs with cherry cola barbecue sauce; smoked slaw; smoked cheese-bacon cornbread.
Smoked eggplant dip with walnuts and feta; smoked gazpacho; stove top smoked salmon; Jamaican jerk chicken.