Strange Planet
Welkom op een verre planeet, die aardig op de onze lijkt, vol hilarische, maar scherpe observaties over het leven, de liefde en vriendschap, verteld op een eigenaardige manier. Van makers Nathan W. Pyle en Dan Harmon.