Swedish Dicks
Ingmar en Axel worden ingehuurd door een blinde man om uit te zoeken of zijn vrouw vreemdgaat.
Ingmar en Axel onderzoeken een dierenkerkhof dat beschuldigd wordt van het verbranden van dode dieren in grote groepen.