Ted
Als Matty Ted met John naar school laat gaan, besluit Ted om van school gestuurd te worden; deel 1 van 2.
Ted en John gaan tot het uiterste zodat John zijn eerste pornofilm kan zien. Susan twijfelt aan haar relatie met Matty.
Het plan van Ted om Halloween door te brengen met John wordt verpest wanneer Blaire hem dwingt haar Bob te zijn. Susan probeert John op te vrolijken door een nieuwe vriend voor hem te zoeken.
Blaire overtuigt Matty en Susan om Ted hun huwelijkstherapeut te laten zijn en Susan pakt haar oude beroep weer op.