The Artist
Aan het eind van de belle époque ontvangen een excentrieke magnaat en z'n briljante vrouw de grootste beroemdheden, waaronder Thomas Edison, Edgar Degas en Evelyn Nesbit. Die samenkomst wordt dodelijk.
Magnaat Norman Henry en z'n vrouw Marian bereiden de ontvangst van Thomas Edison voor om het over een zakendeal te hebben, op dezelfde dag dat er een mysterieuze Franse schilder verschijnt voor een bijzonder schilderij.
The Truth Will F**k You
De pijnlijke geschiedenis van Thomas Edison en Marian komt aan het licht, terwijl Norman probeert een deal te sluiten met de succesvolle uitvinder. De Franse schilder en andere artistieke bezoekers oefenen druk uit om Norman ze eindelijk te laten betalen.
Het beroemde model Evelyn Nesbit krijgt onderdak in het landgoed van de Henry's omdat de pers op haar dak zit nadat haar man Stanford White vermoordt in Madison Square Garden. Norman ontwijkt vragen over z'n financiële situatie.
Marian ontdekt de ware identiteit van de Artiest en stelt iets voor om Henry's geldproblemen op te lossen. Evelyn Nesbit bereidt zich voor als kroongetuige in de moordzaak van haar man.
Advocaat van de sterren Delphin Delmas komt aan op het landgoed voor het proces met Evelyn. Norman en Marian herontdekken hun liefde en affectie op een onverwachte manier.
Marians zus, Rosie, bezoekt onverwacht het landhuis van de Henry's. Norman doet een schokkende ontdekking over z'n bedrijf en bekoopt dat met de dood.