The Bunker
Na te zijn gedrogeerd, ontvoerd en opgesloten in een bunker in 2015, deelt Isabel Eriksson voor het eerst haar verhaal en bezoekt ze de plek van haar gevangenschap om licht te werpen op de nachtmerrie die ze heeft doorstaan.