The Changeling
Het liefdesverhaal van Apollo en Emma is een sprookje, tot Emma op mysterieuze wijze verdwijnt. Apollo onderneemt een halsbrekende zoektocht door een ongekend New York. Gebaseerd op de bekroonde roman.