The Detective Is Already Dead
After thwarting a hijacking with beautiful, silver-haired detective Siesta, Kimihiko leads a life of globe-trotting and crime-solving—until Siesta dies. A year later, a new case will open old wounds as it threads murder, conspiracy, and his dead partner!