The Dog House
Een Bichon Frisé, Bruce genaamd, wil een rustig tehuis en een warme schoot om op te liggen, maar kan Janet uit Sheffield, die op zoek is naar een brave hond om haar gezelschap te houden na de dood van haar man, hem dat bieden?