The Eric Andre Show
Eric Andre gebruikt elementen van een traditionele late night talk show en maakt daar korte metten mee als hij op hilarische wijze beroemdheden interviewt met de hulp van medepresentator Hannibal Buress.
Eric verwelkomt Chanel West Coast en Donald Glover. Er ontstaat verwarring wanneer een sleepwagen een andere sleepwagen sleept.
Don't You Say a Word
Eric verwelkomt Chet Hanks, Natasha Lyonne en Diplo. Een makelaar wordt betrapt op het bedriegen van zijn vrouw, maar toch gaat de verkoop door.