The Great War
Na vier jaar onvoorstelbare gruwel op het slagveld zijn de geallieerden uitgeput en dreigen te verliezen van Duitsland. Amerikaanse generaal John J. Pershing haast zich om zijn leger te trainen en in te zetten voordat de democratie in Europa instort.
Nadat Duitsland een poging doet om Parijs in te nemen, wordt Amerika gedwongen moeilijke beslissingen te nemen. De regimenten die bekend staan als Big Red One en Harlem Hellfighters maken de weg vrij naar een zwaarbevochten overwinning.