The Heritage
Johnny's testament zorgt voor chaos: Hanka's bedrijf gaat failliet, Paweł vermoedt valsheid in geschrifte. Ola wil Macieks levensverzekering verzilveren na zijn verdwijning.
Het nieuws over de erfenis wordt bekend. Paweł staat onder politieke druk en verdenkt Maciek van fraude. Hanka gaat naar zee, Maciek bekent zijn schulden aan Ola.
Vier jaar eerder probeert de terminaal zieke Johnny zijn kinderen te manipuleren om hun dromen op te geven en in Hel te blijven. Alleen Maciek verzet zich hiertegen.
Paweł betwist het testament en zoekt de waarheid bij Ola. Een huurmoordenaar richt zich op de familie van Maciek. Hanka sluit een geheime deal om haar bedrijf te redden.