The Killings at Parrish Station
Terwijl de wetenschappers van Parrish Station in 1987 langzaam gek worden, haasten Georgia en Michael zich in 2024 om Millie te vinden en de waarheid aan het licht te brengen.
In 2024 haasten Georgia en Michael zich naar Parrish Station om te voorkomen dat Callum zijn dodelijke ritueel opnieuw uitvoert… en om Georgia's dochter te redden.