The Lady
Jane Andrews' leven verandert overnacht als ze haar droombaan bij Buckingham Palace krijgt en een hechte band vormt met de hertogin van York.
Janes sprookje staat op het spel; dan verschijnt de charismatische Tommy Cressman als redder. Is hij haar happy end?
Er komen barsten in de relatie van Jane en Tommy. Een vakantie naar Zuid-Frankrijk leidt tot een ramp.