Deze meeslepende serie onthult het schokkende verhaal van hoe stijlicoon Christian Dior en zijn tijdgenoten, waaronder Coco Chanel, Pierre Balmain en Cristóbal Belanciaga de verschrikkingen van de Tweede Wereldoorlog doorstonden en de hedendaagse mode lanceerden.