The People vs. Michael Jackson
Het volk vs Michael Jackson is een programma van vier uren in twee avonden dat ons meeneemt naar een van de grootste rechtszaken van beroemdheden van de eeuw: de rechtszaak in 2005 van een van de muzieklegendes en iconen, Michael Jackson.
The People vs Michael Jackson is een vier uur durend programma verdeeld over twee avonden dat ons meeneemt in een van de grootste beroemdheidsrechtszaken van de eeuw: het strafproces van 2005 tegen de muzieklegende en icoon Michael Jackson.