The Priest From Hell
Thomas Gotthard wist iedereen wijs te maken dat zijn vrouw Maria From Jakobsen in een depressieve toestand het huis had verlaten. In werkelijkheid had hij haar vermoord en zich van haar lichaam ontdaan.