The Runarounds
The Runarounds, van de maker van Outer Banks, volgt een groep tieners die na hun laatste schooljaar een band vormen in de hoop te ontsnappen aan de saaie toekomstplannen die anderen voor hen gemaakt hebben. De bandleden jagen hun bijna onmogelijke droom na om in één zomer een platencontract te krijgen, en ondertussen worden ze verliefd en lopen ze tegen allerlei problemen aan.
Charlie Cooper en zijn vrienden vormen na hun diploma-uitreiking een nieuwe band genaamd The Runarounds.
Charlie heeft writer's block en doet een wanhopige poging inspiratie te vinden. Pete probeert een concert te regelen en Neil wordt verliefd.
The Runarounds spelen op een hippiebruiloft en hopen de aandacht van een lokaal platenlabel te trekken.
De band boekt een sessie in een opnamestudio en houdt de boel nauwelijks bij elkaar wanneer de gemoederen verhit raken en Bez andere opties overweegt.
The Runarounds ondernemen een wilde roadtrip over de regenboog die hun loyaliteiten op de proef stelt, geheimen onthult en hun leert wat het betekent om muziek te maken.
De bandleden zijn in een goede bui na hun roadtrip, tot ze ontdekken dat al hun spullen zijn gestolen.