The Tower
Rechercheurs Sarah Collins en Steve Bradshaw worden naar een incident gestuurd bij de Portland Tower in Londen. Aan de voet van de toren vinden ze de lichamen van een ervaren agent, Hadley Matthews, en een 15-jarige vluchteling uit Libië, Farah Mehenni.
Rechercheur Sarah Collins en haar collega Steve Bradshaw onderzoeken de dood van een ervaren politieman, agent Hadley Matthews, en een 15-jarige vluchteling uit Libië, Farah Mehenni, die van het dak van de Portland Tower zijn gevallen.
Lizzie besluit zichzelf aan te geven, maar heeft eerst nog een ontmoeting met Kieran Shaw, die haar ervan probeert te overtuigen zichzelf niet verdacht te maken.
Sarah en Lizzie moeten samenwerken om een moordenaar en een vermist kind op te sporen. Er duikt een nieuwe verdachte op in Sarah’s onderzoek naar de verdwijning van Tania Mills.
Dankzij Lizzie komt de politie alsmaar dichter bij Brannon en Skye. Sarah onderzoekt een nieuwe verdachte in de zaak-Tania en krijgt een aanwijzing over de plek waar Tania’s lijk kan zijn begraven.