The Twilight Zone
Nightmare at 30,000 feet
Journalist Justin Sanderson ontdekt dat het lot van vlucht 1015 in zijn handen ligt.
Een vrouw gebruikt een oude camcorder die de tijd kan terugspoelen om de toekomst van haar zoon veilig te stellen.
Een ruimtecrew, die zich voorbereidt op een vlucht naar Mars, staat voor een levensveranderende beslissing.