The Underdog
Inspecteur Behringer is naar Bamberg gestuurd om de orde te herstellen en de criminelen in dit idyllische stadje voor het gerecht te brengen. Zijn voornaamste wapen is understatement: Behringer is een sluwe underdog wiens zachte blik een vlijmscherpe geest verbergt. Hij is een eigenzinnig man, maar geen einzelgänger, en kan altijd rekenen op de onvoorwaardelijke steun van zijn team.