The Weekend Workshop
Passion Projects, Pizza and Wine
Kate bouwt een pizzaoven met klei uit haar eigen tuin. En Max heeft een idee voor een hottub die gemaakt is van een oude Land Rover.
Kate maakt stijlvolle tuinmeubelen van steigerhout en een emmer. En Max werkt aan een emotioneel project voor een vrouw.
Kate maakt van aarde een met gras begroeide leunstoel die over de Wye Valley uitkijkt. En Zoe maakt van een oude televisie een cocktailkastje.
Zoe creëert een paar unieke wandlampen van paspophanden uit een afvalcontainer. En Max bouwt een drijvend eendenhok.
Kate gebruikt een oude houten boot om in een hoek van haar tuin een zitje te maken. En Zoe bouwt een buitenspeelplek voor de kinderen van een kennis.