Thin Blue Line
Leah staat onder druk door een stressvolle werkomgeving en een verslechterende financiële situatie. Wanneer ze haar emotioneel afstandelijke moeder ontmoet, komen onopgeloste conflicten aan de oppervlakte.
Een groep anti-vaxxers plant een demonstratie en de politieagenten moeten afrekenen met de bonte verzameling van relschoppers. Jesse probeert over Fanny heen te komen.