This Cop Life
Rob onderzoekt de herkomst van een partij drugs waardoor in Medway meerder gebruikers door een overdosis zijn overleden. Dan achtervolgt een agressieve dronken bestuurder.
Necessary Force?
Agenten Alysha en Amy maken jacht op een tiener met een vuurwapen. GG en Carl schieten te hulp wanneer een collega wordt aangevallen door een dronken feestvierder.
Dan helpt een kwetsbare man wiens flat is overgenomen door drugdealers. Grant en Ellie krijgen een melding over een vechtpartij die een geval van huiselijk geweld blijkt te zijn.
Een aspirant en haar mentor raken van elkaar gescheiden tijdens een melding over huiselijk geweld met een agressieve dader. Een angstig gezin doet melding van een inbraakpoging.
Een routinecontrole neemt voor GG een onverwachte wending wanneer de bestuurder haar aanvalt. Liana en Dani arresteren een dronken vrouw die verdacht wordt van winkeldiefstal.
Grant en Catherine gaan op zoek naar een vermeende verkrachter die met een hamer tekeergaat. Sam en Tom moeten een lastige keuze maken bij een geval van huiselijk geweld.