Tomorrow, With You
So-joon, een tijdreiziger die altijd alleen maar aan zichzelf dacht, redt Ma-rin, een aan lager wal geraakte kindster, van een dodelijk ongeluk.
So-joon komt erachter dat hij en Ma-rin zeven jaar geleden een metro-ramp hebben overleefd en een geheim lot delen.
So-joon is te veel met zijn toekomstige verdwijning bezig om open te zijn en Ma-rin vindt een tijdschrift dat hij uit de toekomst heeft meegenomen.