Tying the Knot with an Amagami Sister
After Uryu Kamihate is taken in by the chief priest at Amagami Shrine, he’s told he must marry one of three maiden sisters—Yae, Yuna, or Asahi. Kamihate will need to sweep one of the maidens off her feet in this story of romance, friendship, and fun.