Unprecedented
Donald Trump en zijn familie gaan op pad voor zijn herverkiezingscampagne, maar de campagne komt tot stilstand wanneer de president in het ziekenhuis wordt opgenomen met corona.
Chaos and Madness
Met minder dan drie weken te gaan maken president Trump en zijn familie zich gereed voor de laatste sprint naar de dag van de verkiezingen.
De Amerikaanse democratie komt onder grote druk wanneer president Trump weigert de uitkomst van de presidentsverkiezingen van 2020 te erkennen.