Unwanted
De nieuwe kapitein Arrigo navigeert het cruiseschip Orizzonte gedurende de eerste nacht van zijn reis.
Arrigo krijgt orders om de vluchtelingenpassagiers in Tunis achter te laten en is voornemens hier gehoor aan te geven.