Up Next: Bad Bunny
Een korte film waarin Bad Bunny de energie van latin muziek en de veerkracht van de bewoners van Porto Rico laat zien.
Bad Bunny Live in Miami
Bekijk dit exclusieve concert van Bad Bunny waarin hij hits als 'Chambea' en 'Mayores' ten tonele voert, alsmede een speciale gast.