Up Next: Natanael Cano
“Ik was gretig”, vertelt Natanael Cano aan Apple Music. “Ik wilde opvallen en ik wilde iemand zijn.” Geboren in Hermosillo, Sonora, wist de 19-jarige Mexicana-artiest van jongs af aan instinctief dat hij een succesvolle carrière in de muziek zou najagen. Hij kreeg zijn eerste gitaar van zijn vader cadeau toen hij 11 was en begon niet veel later te zingen op feestjes, op straat en elke andere plek die hij kon claimen. Uiteindelijk begon hij zijn eigen nummers te schrijven die hij online deelde. Toen enkele video's van deze nummers viral gingen wist hij zeker dat hij op de goede weg zat. In zijn Up Next-film praat Cano over zijn beslissing om Sonora in te ruilen voor Los Angeles, hoe hij zich de typische Corridos Tumbados-sound heeft toegeëigend en hoe hij erachter kwam dat Bad Bunny zijn grootste fan is. En in een interview met El Guru van Apple Music praat hij over zijn gevarieerde nieuwe album, over wat het betekent om deel uit te maken van 'La Clika' en over de eer de eerste Mexicaan te zijn in de Up Next-serie. Bekijk het interview en de film, samen met selecties uit de rest van de artiesten in de Up Next-serie.
Als eerste Mexicaan in Up Next Music praat Natanael Cano over zijn besluit om Sonora in te ruilen voor Los Angeles, hoe hij zich de typische Corridos Tumbados-sound heeft toegeëigend en hoe hij erachter kwam dat Bad Bunny zijn grootste fan is.
El Guru en Natanael Cano
In een interview met El Guru van Apple Music praat Natanael Cano over zijn gevarieerde nieuwe album, over wat het betekent om deel uit te maken van 'La Clika' en over de eer de eerste Mexicaan te zijn in de Up Next-serie.