Up Next: Sigrid
Ze is gewapend met een meeslepende stem en schudt moeiteloos pakkende nummers uit haar mouw: Sigrid is een popster om direct voor te vallen. De Noorse was pas 16 toen haar eerste nummer een talent onthulde dat niet binnen de grenzen van haar vaderland kon blijven. In 2017 scoorde ze een internationale hit met het rauwe en stralende 'Don't Kill My Vibe'. Luister naar de muziek van Sigrid en bekijk een exclusieve korte film, plus het intieme interview dat Julie Adenuga hield met de Noorse ster.
Up Next Session: Sigrid
Bekijk het explosieve liveconcert van de Noorse popzangeres met onder meer haar doorbraak 'Don’t Kill My Vibe'.
Sigrid spreekt over haar status als rijzende ster, haar muzikale inspiraties en de creatieve community in Bergen, Noorwegen.