Vanished
Alice Monroe's romantische vakantie in Frankrijk verandert in een gevaarlijk mysterie wanneer haar vriend Tom Parker verdwijnt uit een trein naar Arles, waardoor ze gedwongen wordt verborgen waarheden over zijn verleden te ontdekken.
Limerence
De zoektocht van Alice verdiept zich wanneer Hélène haar onderzoek en twijfels over Tom deelt. Na een moord en een ternauwernoodse ontsnapping krijgt Alice te horen dat Tom mogelijk bij iets gevaarlijks betrokken is.
Terwijl haar twijfels over Tom groeien, ontdekken Alice en Hélène zijn verborgen connecties in de haven. Als voortvluchtige moet Alice zich aanpassen om te overleven, terwijl ze een spoor volgen dat hen onverwachts in gevaar brengt.