Verhalen van de Teenage Mutant Ninja Turtles
De heldhaftige, pizzagekke gemuteerde Ninja Turtle-broertjes Leo, Mikey, Raph en Donnie ontdekken hun individuele krachten en werken samen met oude bondgenoten om het tegen nieuwe schurken op te nemen in de schaduwen van New York City.
Leo Nardo staat er alleen voor!
Nu de Turtles verspreid zijn, moet Leo de Mechazoids van Bishop tegenhouden en zijn broers alleen redden.
Om zijn broers te redden moet Mikey verantwoordelijk worden en hulp zoeken bij de stagiaire van Bishop.
Raph moet op zijn verstand vertrouwen in plaats van op kracht om aan de Mechazoids en Purple Dragons te ontsnappen.
Donnie racet door de metro's van New York om de Mechazoids van Bishop te stoppen en vecht tegen haar kwaadaardige AI.
De Turtles vechten tegen Mecha-Bishop en haar losgeslagen Mechazoids om de mensheid te redden.