Veronika
Wanneer er een link lijkt te zijn tussen het lichaam en Veronika's visioenen, duikt ze voor antwoorden in haar verleden.
Nu Veronika nieuwe inzichten heeft, probeert ze de pillen te laten staan. Nassir zegt zeker te weten wie de dader is.