Verticals
Schramsberg
Richard Nixon, de Koude Oorlog, het Verbod en het gedurfde idee van Amerikaanse mousserende wijn.
Tijdens haar 45-jarige carrière heeft Cathy Corison het pad geëffend voor generaties van wijnmakers.