West End Salvage
Don Short en zijn team renoveren voor huiseigenaren Lauren en Stu een hele slaapkamer, waarbij ze gebruik maken van oud hout, een oude schuifdeur en tinnen plafondtegels.
Don Short en het team renoveren een grote woonkamer in Des Moines. Met behulp van oude schoolborden uit een plattelandsschool creëren ze een relaxte eilandsfeer.