Wild and Free
De acht vrienden arriveren in het huis in Florianópolis en hebben heel veel zin in het nieuwe avontuur. Stukje bij beetje leren ze elkaar kennen.
Een onverwacht bezoek kan een van de meisjes helpen met problemen die zijn ontstaan. Op zoek naar nieuwe banden bedreigen ongewenste gasten de harmonie in het gedeelde huis.