Wild Galapagos
The isolated Galapagos Islands, 600 miles off the coast of Ecuador, are home to species that have changed the understanding of the world.
The reef life, and the birds, lizards and reptiles that cope with the lava rock islands of the Galapagos, make this remote series of islands a unique natural habitat.