Wild Moments
Hevigere confrontaties in het wild leggen de brute instincten bloot waarop dieren vertrouwen om te jagen, zich te verdedigen en te overleven.
Van hinderlagen tot territoriale gevechten: de gevaarlijkste momenten in de wildernis ontvouwen zich in rauwe details.