Women with a Mission
Women with a Mission is een serie van 3 korte documentaire films. Elke film vertelt een boeiend verhaal over een vrouw met een missie die, onder de meest uitdagende omstandigheden, haar passie volgt en sport gebruikt voor verandering. Officiële selectie What If - Women in Film Festival 2019. Officiële selectie Portugees Surffilmfestival 2018.