Yearly Departed
U wordt uitgenodigd op het meest hilarische feestje van het jaar. De baanbrekende comedyspecial keert terug met een sterrenopstelling van de grappigste vrouwen van het jaar die 2021 een rauw vaarwel geven. Yearly Departed, met gastvrouw Yvonne Orji (Insecure) en een muzikaal optreden van Alessia Cara roast en toost op alles wat we achter ons laten, van Hete Vaccinatiezomer tot Zoom.
Tot kijk, 2020. Opgeruimd staat netjes. In deze hilarische, absurde en levensbevestigende comedyspecial sluiten zeven uitgesproken comédiennes het jaar af dat nooit leek te eindigen. Phoebe Robinson (2 Dope Queens) host een line-up met ‘s werelds grappigste vrouwen en neemt afscheid van de grootste conceptuele verliezen van 2020, van TV Cops tot Casual Sex. Het jaar krijgt een louterend vaarwel.