S6, E7: Idet den grusomme dagen utvikler seg må Jack Bauer, nå gjenforent med sin fremmedgjorte far, takle utenkelige utfordringer. Mens nasjonen håndterer atomangrepet og den truende situasjonen, intensiverer utviklinger i administrasjonen og hos CTU de kritiske omstendighetene landet står ovenfor.