S7, E7: Idet amerikanske tropper forblir i posisjon utenfor Sangala, søker Dubaku et nytt mål med høy verdi ved å bruke CIP-modulen. Mens hele NSA sliter for å lokalisere bruddet, eskalerer situasjonen raskt idet byråsamarbeid bekrefter det utenkelige målet. Paranoide FBI-agent Janis Gold kommanderer fra sin post, mens Jack, Tony, Renee, Chloe og Buchanan følger ledetråder.